sobota, 11 lipca 2015

Różności

Jako że wreszcie wakacje - to i czasu teraz mam więcej ;-) I w związku z tym nadrabiam zaległości i realizuję nowe pomysły.
Na początek komplecik w różu z 11/0 na zamówienie dla sympatycznej Pani Krysi :-)






 
 
 
 
Poniżej bransoletka wykonana z TOHO 11/0 w piękny storczykowy wzór...






 
 
 
Ostatnio spodobało mi się szycie koralikami i postanowiłam spróbować zrobić rozgwiazdę. I tak metodą prób i błędów udało mi się wypleść komplecik: kolczyki i zawieszkę. Do kolczyków dopasowałam srebrne bigle a zawieszka czeka jeszcze na sznur:-)







A w wolnych chwilach dziergam z moich ulubionych ostatnio TOHO 15/0. Póki co skończyłam dwie jednokolorowe bransoletki - i moim zdaniem są super :-)

 
 




 
Ostatnio nałogowo zajmuję się oprawianiem kryształków rivioli - efekty wkrótce:-)

1 komentarz: