poniedziałek, 8 czerwca 2015

Różany naszyjnik


Długo nie mogłam się zabrać za koraliki 15/0... Nawet nie próbowałam, ponieważ nie wierzyłam, że uda mi się je nawlec, a co dopiero coś z nich wydziergać! Ale jak się zawzięłam to spróbowałam... I byłam w szoku, że to wcale nie takie trudne;-) Znalazłam idealny wzór (www.eridhan.blogspot.com), zamówiłam koraliki i zabrałam się do pracy. Trochę to trwało (chodzę do pracy więc czasu nie było dużo) ale po tygodniu zaczęłam dziergać. I dałam radę:-) Szydełkowałam codziennie (nawet do późnych godzin nocnych) i pierwszy raz miałam odciski na palcach od szydełka:-( Ale po tygodniu mój naszyjnik był gotowy:-)))
Moim zdaniem wyszło całkiem dobrze:-)
Teraz czekam na wakacje, bo już mam wzory na następne Toho 15/0:-)
To teraz moje ulubione koraliki:-)











Naszyjnik wystawiłam w wyzwaniu Szuflady:


Otwórz Szufladę

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/05/otworz-szuflade-slub-wedug-jane-austen_15.html

9 komentarzy:

  1. Prześliczy. Podziwiam wytrwałość i dobry wzrok. Na takie wzory 15o najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zgłoś go
    http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/05/otworz-szuflade-slub-wedug-jane-austen_15.html
    Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik gratuluję wytrwałości w postanowieniu a w szczególności jak chodzi o 15/0.
    Pewnie każdy kto zaczynał przygodę z ,,maluszkami"wie jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik super,gratuluję wytrwałości w postanowieniu a w szczególności z 15/0.
    Każdy kto miał do czynienia z tymi "maluszkami" wie co mówię. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszedł. Wszystko równiutkie - nie za ciasno i nie za luźno. Mogę spytać na jakiej nitce robiłaś i jakim rozmiarem szydełka? Nie potrafię tego zsynchronizować, żeby wyszło tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Koleżanko! Teraz trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, 15 stki są cudowne, nie mogę się doczekać na nowe wzory, ślicznie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się prezentuje. Gratuluję cierpliwości :-). Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń