wtorek, 14 lipca 2015

Rivioli odsłona pierwsza

Od dłuższego czasu się do tego przymierzałam ale wreszcie się odważyłam:-) Dzięki instrukcji Weraph to dziecinnie proste. I tak jak zaczęłam to teraz nie mogę przestać.
Na początek komplecik w srebrze i błękicie.
 Kolczyki to Swarovski rivioli 12mm oprawiony koralikami TOHO 15/0 i 11/0 na srebrnych biglach

 
 Do kompletu oprawiłam szklany kaboszon w te same koraliki i zawiesiłam go na sznurze wykonanym techniką  herringbone (też robiłam go po raz pierwszy). Całość prezentuje się bardzo okazale.





 
I tak jak już pisałam - rivioli bardzo mnie wkręciły więc zaraz zrobiłam kolejne kolczyki. Tym razem w moich ulubionych kolorach - nikiel i srebro.
 

Muszę przyznać, że nawet jestem z siebie dumna:-)


Następne rivioli już się oprawiają - wkrótce będzie coś w różu, czerwieni i fioletach...

 
Jeśli Wam się podobają - od jutra będą dostępne w moim sklepie http://magdalena.dawada.com
Zapraszam:-)

1 komentarz: