czwartek, 17 kwietnia 2014

Świąteczne porządki:-)

    
     Niedawno stwierdziłam, że mam zdecydowanie zbyt mało miejsca na moje koraliki... Trzymałam je w najróżniejszych pudłach i pudełkach. Postanowiłam coś z tym zrobić i zaczęłam szukać różnych rozwiązań w Internecie. I tak znalazłam na blogu "Szkatułka Ami" idealny stojak na probówki z koralikami! Stwierdziłam, że muszę sobie sprawić coś podobnego i oto jest! Pokazałam wzór mężowi, wymierzyłam szafkę i dostałam w prezencie wielkanocnym śliczny duży wieszak na probówki:-)))
 
 
Wczoraj segregowałam i układałam i zmieściłam trochę ponad 260 probówek:-) Sama się zdziwiłam, że nazbierałam aż tyle koralików!

 
Teraz mam wszystkie widoczne jak na dłoni:-)

 
Cały stojak zapełniłam koralikami TOHO 11/0 i teraz kombinuję gdzie mogłabym powiesić drugi taki z koralikami 8/0 i 15/0... Ale coś wymyślę:-)



6 komentarzy:

  1. Sama przyjemność w podziwianiu tego zbioru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przyjemność w podziwianiu tego zbioru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny ten stojak. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Excellent, what a weblog it is! This webpage provides helpful data to us, keep it up.


    Take a look at my weblog :: dating online (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń