środa, 27 listopada 2013

Przedświątecznie...

Ciągle szukam czegoś nowego, próbuję nowych kombinacji, kolorów, technik... Poniżej przedstawiam efekty moich próbek:-)

1. Naszyjnik wykonany według wzoru z nadesłanego zdjęcia przez p. Aldonę. Ciekawe połączenie kolorów, chociaż troszkę nie moje. Ale efekt końcowy bardzo mi się podoba:


2. Bransoletka wykonana z TOHO 11/0 w kombinacji kolorystycznej:-) Wyszło całkiem fajnie, bardzo świątecznie, chociaż marzy mi się coś podobnego ale trochę grubsze...


3. I na koniec coś zupełnie nowego. Pomysł dostałam już jakiś czas temu od Natalii ale jakoś brakowało mi siateczki o odpowiedniej grubości. A skoro dostałam siateczkę, to reszta przyszła błyskawicznie:-) Bardzo mi się podobają te bransoletki - są kolorowe, uniwersalne i bardzo lekkie:-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz