czwartek, 22 stycznia 2015

Kolejny srebrzysty komplecik i elegancki naszyjnik

Oto kolejny (już nie liczę który) komplecik wykonany z TOHO 11/0. Tym razem także na specjalne zamówienie. Ne ukrywam, że mi osobiście bardzo podoba się ten komplet chociaż sama osobiście nie mogę się dorobić swojego:-) A wszystkiemu winie ciągły brak czasu...



A ten naszyjnik powstał w przerwie świątecznej:-) Bardzo efektowny! Nawlekałam go pół dnia, potem okazało się, że zrobiłam jeden "niewielki" błąd i musiałam nawlekać od początku... Ale efekt końcowy moim zdaniem super!!!




Ta biżuteria i wiele innych dostępne w moich sklepach: http://Magdalena.dawanda.com oraz www.artillo.pl. ZAPRASZAM :-)

5 komentarzy:

  1. Jak zawsze rewelacja, najbardziej podziwiam Cię za 11.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) a w ferie mam w planie wreszcie 15;-)

      Usuń
  2. Piękne. Bardzo efektowne. Na błędy w nawlekaniu sznurów znalazłam sposób taki, że nagrywam sekwencję na dyktafon i potem nawlekam przy odsłuchiwaniu tego nagrania. Idzie dużo szybciej i bez błędów. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za podpowiedź; -) Z pewnością wypróbuje;--)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, yeah this paragraph is really good and I have learned lot of things from
    it concerning blogging. thanks.

    Here is my website dating online (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń