środa, 18 czerwca 2014

Pudełko na koperty ślubne

Tak się złożyło, że w czerwcu robię najwięcej zamówień na ślub:-) Wykonałam już dwa komplety biżuterii (tej z ostatniego posta), a teraz...
Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie pudełka na koperty wręczane podczas ślubu... Szczerze mówiąc trochę nie wiedziałam jak się za to zabrać, ale wreszcie się zabrałam. Wykorzystałam resztki eleganckiej tapety, parę kwiatków i piórek (miało być delikatnie), kawałek wstążki i zabrałam się do pracy. Najwięcej roboty było z wieczkiem, które musiałam zrobić sama z tektury, ponieważ nie znalazłam żadnego gotowego pudła z wiekiem o odpowiednich rozmiarach. A potem już było łatwiej:-) Wnętrze wyścieliłam materiałem na podszewki - niestety nie miałam białego koloru:-( Jednak efekt końcowy moim zdaniem zadowalający:-)






 




 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Howdy! I know this is kinda off topic but I was
    wondering which blog platform are you using for this site?
    I'm getting tired of Wordpress because I've had issues
    with hackers and I'm looking at options for another platform.
    I would be great if you could point me in the direction of a good platform.


    my webpage: ordering african ()

    OdpowiedzUsuń
  3. Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like
    you wrote the book in it or something. I think that you can do with some
    pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is fantastic blog.
    A fantastic read. I will certainly be back.

    My web blog :: different workouts involving ()

    OdpowiedzUsuń
  4. I am really inspired along with your writing skills
    and also with the structure to your weblog. Is this a paid subject or did you customize it your self?
    Either way keep up the excellent high quality writing, it's rare to peer a nice
    blog like this one nowadays..

    my web blog: Agustin

    OdpowiedzUsuń
  5. My brother suggested I would possibly like this blog.
    He was once entirely right. This post truly made my day.
    You can not consider just how so much time I had spent for this information!
    Thanks!

    Also visit my web-site EverettBGillians

    OdpowiedzUsuń