czwartek, 8 maja 2014

Czerwono czarny skręcany naszyjnik

Wydziergałam kolejny ze skręcanych naszyjników:-) Tym razem w kolorach czerwonym i czarnym. Poszło mi całkiem nieźle - zrobienie go zajęło mi tylko dwa popołudnia. Chyba dochodzę do wprawy;-) Teraz marzy mi się taki kolorowy... Całość wykonana z czerwonych koralików Preciosa 50g oraz Toho 11/0 opaque jet. Na zakończeniu mały koralik z cyrkoniami.



Całość bardzo sprężysta, nie odkształca się.



 
Od jutra naszyjnik będzie dostępny w moim sklepie http://Magdalena.dawanda.com

4 komentarze:

  1. naszyjnik jest przepiękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! można prosić o sekwencję koralikową?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :) ja tez poproszę o sekwencję

    OdpowiedzUsuń
  4. Obiecuję sekwencje w ten weekend; -) Pozdrawiam wszystkich niecierpliwych;-)

    OdpowiedzUsuń